fredag 20 februari 2015

Fullproppat huvud

Idag fick jag äran att följa med Anna & Cristina till Lotushallen och träna för Jenny Wibäck! 
Har sett fram emot detta och ville köra igenom Eliten! 
Sen är det alltid kul att åka på sådana här träningar när man får titta på andra! Man lär sig då himla mkt av det! Inspireras och får massa tips! 
Känns så kul och nyttigt att få hjälp nu när denna träning är igång!
Är så nöjd och glad över min gyllene hund! 
Wiiii vad det var kul!
Vissa moment överraskade han mig rejält! 
Har fått så mkt tips o ideer! Jenny är så inspirerande! 

Huvudet är fullproppat! Ha ha ha
Undrar vem som e mest trött, jag el Bazz, han sover i sin korg och jag somnar nog snart i soffan ;-) Med ett leende på läpparna <3 




Igår hade vi Årsmöte på klubben och vi kammade hem två 3:e platser i Lydnad och i Rallylydnad! 
Sen har jag fått äran att hålla i ordförande klubban! 
Ja, ett spännande år framför mig! 
Trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar