söndag 22 mars 2015

TrÀna m youtube



Ja, idag blev jag kommenderad av You tube! 😂LĂ€ste nĂ„gonstans att man kunde ta hjĂ€lp av youtube nĂ€r man ville bli kommenderad och man Ă€r sjĂ€lv!
Hittade en film som jag startade och sĂ„ gick jag FF som personen pĂ„ filmen kommenderade! 😀
Var rĂ€tt bra! Just att man inte vet vad som komma skall! 
JĂ€ttekul! 
Körde igenom nĂ„gra moment idag i trĂ€dgĂ„rden! SĂ„ jĂ€dra gött att man har en stoooor trĂ€dgĂ„rd sĂ„ man fĂ„r in flera Elit rutor, z och inkallning 👍
Blev idag Rutskick, konskick, hoppmetall,  apportdirr och FF!!!

IgĂ„r hade vi mĂ„lplaneringsfest pĂ„ klubben 🎉 
MĂ„nga goa skratt! MĂ„nga skĂ„l för uppfyllda mĂ„l och för vĂ„ra nya mĂ„l 🎉
SĂ„ kul vi hade!!! 

Efterjobb igĂ„r passade jag o Bazz pĂ„ att ta en powernap 💙



Sen har jag fĂ„tt en fyrbent "barnbarn" 
Lotus 💙
en söt liten tollare đŸ¶

Mina mĂ„l m Bazz Ă€r att starta Elitklass lydnad och att bli viltspĂ„r champion🏆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar