tisdag 14 januari 2014

Inspiration i vintermörkret!

Ibland kan man behöva lite inspiration! Och i helgen var jag på kurs för Jessica Svanljung på Flitiga tassar! 
Jessica är från Finland och tävlar i deras landslag! 
Jag hade valt åhörar plats så att man kunde i lugn o ro lyssna o anteckna! Jag åkte dit själv o såg en del kända ansikten!

Först var det föreläsning och sen fick vi se när olika ekipage tränades av Jessica! 
Helgen var mkt lärorik och man får nu ta in alla intryck och analysera! Så som man alltid gör! :) Bazz var m ena dagen och skötte sig exemplariskt! 
Första gången jag var på Flitiga tassar och det var ett trevligt ställe om än lite kallt! Dit kommer jag nog åka dit fler ggr! :) 
Inspiration fick jag och ikväll blev det lite detaljträning i köket! Både för Bazz o gamlehunden Kiron som körde hela sitt register "sötis" 
Denna vecka jobbar jag mkt så jag satsar på köksträning då när de små tvåbenta har somnat! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar