fredag 12 april 2013

Rallylydnads instruktör

Yes!!!Nu är jag Rallylydnadsinstruktör! Kommer bli så kul! Tycker Rallylydnad är så kul! Man får sådan härlig kontakt med sin hund! Och ALLA kan!!!Kommer hålla rallylydnadskurser sedan! Jag börjar med att hålla 2 kursen med start i Maj!1 Grund/ Allmänlydnad1 valpKolla in: www.astorpsbk.comI tisdags på mitt jobb Eriks ICA nära i Östra-Ljungby så hittade en kund en övergiven valp som låg i en papplåda.... Valpen var i väldigt dåligt skick. jätteskitig och lerig! Jag blir så ledsen och så arg!HUR kan man göra nått sånt?VEM gör nått så här?Mitt på ljusadagen på en parkering???Valpen åkte till djursjukhuset! Det var en tapper liten kille som tyvärr var för skadad... Yttre nervskador och nu är lilla valpen i hundhimlen! Jag är säker på att han har det så mycket bättre där!Vila i frid lilla valp <3 Det är Polisanmält!!! Var rädda om er o era hundar <3 // Sara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar